

Z góry mówię że nie trzeba przy tym zdejmować kierownicy

Potrzebujemy:
* nowy przełącznik
* śrubokręt krzyżakowy
* garść cierpliwości

Najpierw musimy odkręcić śrubki w plastikowej osłonce pod kierownicą

Potem odkręcamy śrubki w plastikowej owiewce nad zegarami (są trzy śrubki : po prawej stronie, po lewej i nad zegarami i własnie z tą ostatnią miałam niewielki problem ponieważ mój śrubokręt nie mieścił się; w zwiazku z tym użyłam zwykłego śrubokrętu tyle że krótszego



Naszym oczom ukaże się następujacy widok


Przełącznik jest wsunięty i trzymają go zaczepy. Nalezy je nacisnąć i delikatnie wyciągnąć przełącznik do siebie


Teraz przełącznik trzyma sie jeszcze dzięki dodatkowym (niezwykle upierdliwym) malutkim zaczepikom



Tak wygląda kostka styku przełącznika

w to miejsce wpinamy nowy dobrze działający przełącznik kierunkowskazów. Sprawdzamy najpierw czy malukie zaczepiki wskoczyły na swoje miejsce. Następnie wsuwamy przełącznik na właściwe miejsce i sprawdzamy czy większe zaczepy wskoczyły na swoje miejsce tak jak to jest na trzecim i czwartym zdjęciu

Następnie sprawdziłam czy wszystko działa prawidłowo. I to nie tylko przełacznik od kierunkowskazów, ale tez przełącznik wycieraczek (ponieważ zdejmując obudowy dolną i górną mogłąm niechcący coś naruszyć


Potem skręcamy wszystko w odwrotnej kolejności i voila gotowe

Oczywiście można tego manuala użyć również przy wymianie przełącznika od wycieraczek. Myśle ze wszystko odbywa sie identycznie tyle ze z prawej strony. Powodzenia
